czwartek, 2 maja 2013

Uściślenie

Hej,
Wiem, że wiele osób może czepiać się moich opowiadań, bo nie są one zgodne z oryginalną historią. Cho była w ostatniej klasie w tomie ,,Harry Potter i Książę Półkrwi", a na bitwę o Hogwart wróciła do zamku, bynajmniej ja tak słyszałam. Otóż w moich historiach jest pominięta ta oto bitwa. Uczniowie kończą szkołę. Uśmiercenie Voldemorta jest traktowane jako ,,jakiś czas temu". W moich opowiadaniach on już nie żyje, a >prawie< wszyscy śmierciożercy nie żyją lub są w Azkabanie. Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Ja się jakby co nie czepiam :) Każdy woli pisać według siebie. Według swojej wyobraźni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wiem, że ty się nie czepiasz Ginny ;) Po prostu żeby nie było niejasności :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na NN ! :D
    PS. Wyłącz lepiej tę weryfikację obrazkową ;)
    Taki samouczek jak to się robi (tak na wszelki wypadek)
    Pulpit Nawigacyjny > Ustawienia (tam, gdzie jest przy postach taka strzałka) > Posty i Komentarze (lewa strona) > Wyłącz weryfikację obrazkową (trzecie do dołu) :)
    Tylko nie pomyśl, że ja myślę, że się nie znasz. Wręcz przeciwnie. Ja dałam ten samouczek tak... na wszelki wypadek :)
    Mam nadzieję, że nie poczułaś się urażona, jak ci pisałam co i jak po kolei. Dałam to na wszelki wypadek.
    Jeżeli cię uraziłam, albo coś to przepraszam :) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie gotuj się tak ;) Ja się nie gniewam :D NN w drodze ;p
      PS WYŁĄCZYŁAM ! :D

      Usuń